Wardina tak tahu lokasi OKU ditemui kawasan di ADUN DAP Arul Kumar

Kecoh sehari dua ini tentang anggota-anggota dan pegawai Imigresen yang menjalankan operasi menangkap pendatang asing, menemui seorang remaja OKU berusia 15 tahun dalam keadaan yang sangat daif.

Bukan main lantang lagi Puan Wardina menghentam kerajaan dan polisi negara malah siap memuji polisi kerajaan Australia (yang dinafikan oleh rakyat Malaysia yang menetap di Australia selama 3 generasi dan mempunyai cucu OKU). Patutlah Puan Wardina tidak sabar-sabar untuk ‘migrate’ ke Australia. Siapalah Malaysia di matanya. Serba serbi buruk.

Bukankah keluarga Puan Wardina berasal dari Acheh? Kenapa tidak ‘migrate’ sahaja ke Acheh? Kerana tiada international school kah?

Buat pengetahuan Puan, WAKIL RAKYAT tempat remaja OKU itu ditemui merupakan J. Arul Kumar dari DAP yang menang majoriti 10,378 pada PRU yang lalu. Bukankah tanggungjawab wakil rakyat N10 Nilai itu untuk melaporkan tentang kedaifan atau kesusahan rakyat di kawasannya? Mengapa dia tidak kemukakan aduan atau membawa keluarga itu ke Jabatan Kebajikan untuk tindakan susulan?

Atau kerja wakil rakyat Pakatan Rakyat ini cuma berjanji manis dan menjerit UBAH! UBAH! Ini karilah Wardina.

Lupa nak bertanya, sudah berapa ramai OKU yang Puan Wardina bantu bawa ke Jabatan Kebajikan Masyarakat ya?